Velkommen til meg!

Hei og velkommen til alle :)
Dette er en blogg om meg og mitt liv. Det innebærer alt fra mine barn,hverdagen og huset vårt. Håper dere liker dere her inne i min verden. Legg gjerne igjen en hilsen,da blir jeg så glad:)

torsdag 4. februar 2010

Sjenken min i stua!!

Dette er sjenken min i stua:) Den ble i sin tid kjøpt
på Tante Gudrunn her i byen. Det er et møbel fra
Danmark, om jeg ikke husker feil.

Hadde ønsket meg flere møbler i den stilen,men butikken eksisterer ikke mer. :(




                                                      Klem
post signature

4 kommentarer:

  1. Skjenken din er flott! Skjønner godt du savner tante Gudrun.. det var en flott butikk med mye fine ting
    Klem fra Thea

    SvarSlett
  2. Den skjenken var kjempefin...så nydelig farve på den....synd butikken ikke fins mer da:(
    Er headeren din litt stor i kveld...eller er det jeg som har for sterke briller på??
    Ha en kos kveld....
    Goeklemmer sendes

    SvarSlett
  3. Det var en lekker sjenk! Savner tante Gudrun jeg også...

    Klem Igi

    SvarSlett
  4. Det er nok en litt for stor header ja,men jeg aner ikke hva jeg skal gjøre:(

    SvarSlett

Koselige kommentarer