Velkommen til meg!

Hei og velkommen til alle :)
Dette er en blogg om meg og mitt liv. Det innebærer alt fra mine barn,hverdagen og huset vårt. Håper dere liker dere her inne i min verden. Legg gjerne igjen en hilsen,da blir jeg så glad:)

lørdag 13. februar 2010

Min Morsdags bukett!

Morsdags buketten har jeg fått allerede idag:)
Den består av hvite krysantemum,mørk rosa fresia
og noen kvister jeg ikke husker navnet på!!
Den står nå i kveld å pryder bordet i hjørnet så det
ikke står i veien for tv:)
En blir liksom litt ekstra lykkelig av å se på friske blomster:)
Ha en finfin morsdag alle sammen!!
Klem fra en mor til alle dere:)

post signature

9 kommentarer:

  1. Kjekt å få blomster! Krystantemum er herlige blomster, så står de lenge også!

    Herlige barn du har med deg i akebakken, og koselige bilder.

    Det har vært en nydelig dag, og vi har vært en tur på hytten. Det gjorde godt!!!

    Ha en fin kveld videre,
    klem Tove

    SvarSlett
  2. Det er herlig med blomster. Får ikke det så ofte, men når jeg først får så setter jeg STOR pris på de og nyter de til det fulle :)

    Tusen takk for fin kommentar forresten. Ja tiden flyr avsted, så her gjelder det å få med seg alt før barna blir store. Det dokumenteres og nytes hver dag :)

    Ha en fin kveld,og en fin morsdag/alle hjerters dag/fastelaven i morgen :)

    SvarSlett
  3. Så flotte blomster du har fått Mona:) Jeg skal være hjemme de neste ukene, men skal undervise litt noen dager..men en linsj får vi til.. :)
    Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min også..Du har fått så flott blogg syns jeg!Kos deg med morsdag og valentinesdagen:)
    Klem fra Thea

    SvarSlett
  4. Heisann og velkommen i blogglandia!!
    Takk for hilsen!!
    Flott bukett du fikk....og en koselig blogg du har :o)
    Håper du har hatt en fin morsdag....alltid litt spesielt når man har små barn det!!

    Ha en fin kveld :o)

    SvarSlett
  5. Flotte blomster du har fått:) De uteble her men mannen hadde tenkt tanken..sa han:))
    Nyt fortsettelsen, klem fra meg:)

    SvarSlett
  6. Så fin bukett du har fått. Nydelig.

    Koselig at du likte deg inne hos meg. Du er alltid velkommen tilbake. Blir veldig glad når besøkende legger igjen spor etter seg.

    Nå har jeg funnet ennda en flott blogg her i blogglandia, og det er din. Legger meg til som følger jeg hvis det er greit.

    Ha en ny og flott uke, og husk at nå er det snart vår. DEILIG hva?

    klem fra vivian

    SvarSlett
  7. Heisan,takk for kosleig hilsen inne hos meg, Så flott blogg du har. Ja må simeg enig i at det er utrolig mange flotte blogger der ute, er virkelig gøy dette her. legger meg til som følger hos deg, gleder meg til og se mer. Ha en strålende uke du også.

    Klem

    SvarSlett
  8. Nydelig blomster du har fått. TAkker også for hyggelig hilsen inne hos meg, og ønsker deg lykke til i trekningen hos meg. Klem fra Maliva

    SvarSlett
  9. Vakre blomster!
    Her snør det idag, laver ned med hvit, vakker sne.
    Ha en fin uke!

    Klem Lenemora

    SvarSlett

Koselige kommentarer