Velkommen til meg!

Hei og velkommen til alle :)
Dette er en blogg om meg og mitt liv. Det innebærer alt fra mine barn,hverdagen og huset vårt. Håper dere liker dere her inne i min verden. Legg gjerne igjen en hilsen,da blir jeg så glad:)

torsdag 11. februar 2010

På kjøkken benken

På min kjøkken benk har jeg stående en salt boks eller hva nå det heter.
Den er fra Villeroy & Boch som vi i sin tid kjøpte på en auksjon. Den har et
lokk av tre og oppi har jeg selvsagt salt. Krukken er fra Valentino Design, den har
jeg kornblanding i. Fikk kjøpt en fin skuffeskje i stål som jeg har til å ta korn med.
KLEM

post signature

1 kommentar:

  1. Hei.

    Det ser greit ut med bildene i en klynge, men jeg skjønner hva du mener. Har sendt deg mail, men vet ikke om det er forståelig forklart.

    Likte godt brødboksen din. Jeg har bare en kjedelig standard fasong som er grå...

    Klem fra Mona C♥

    SvarSlett

Koselige kommentarer