Velkommen til meg!

Hei og velkommen til alle :)
Dette er en blogg om meg og mitt liv. Det innebærer alt fra mine barn,hverdagen og huset vårt. Håper dere liker dere her inne i min verden. Legg gjerne igjen en hilsen,da blir jeg så glad:)

lørdag 13. februar 2010

En deilig lørdag i solen!

Jeg har passet mine søte små nieser idag!!
Det drypper fra tak og vinduer,solen varmer så fregnene
popper frem. Det er deilig å kjenne det prikker i huden:)

Etter aketuren var alle fire klare for kjeks og saft i husveggen.
Deilig og kunne sitte uten votter og ikke fryse:)

Elly i full sving på huska, hun skrattet og lo jo
fortere farten ble!!


Oda mor har lånt guttas snøbrett og er
på full fart opp bakken igjen:)

Håper dere alle koser dere på en fredlig lørdagskveld,
enten dere ser på OL eller koser dere med andre ting!
Klem
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselige kommentarer