Velkommen til meg!

Hei og velkommen til alle :)
Dette er en blogg om meg og mitt liv. Det innebærer alt fra mine barn,hverdagen og huset vårt. Håper dere liker dere her inne i min verden. Legg gjerne igjen en hilsen,da blir jeg så glad:)

mandag 1. februar 2010




Dette skapet er laget av min gamle svigerfar en gang på 50 tallet:)Det var engang lakket så det var ganske mørk brunt. Men jeg valgte å ta av lakken, synes det var mye finere uten lakk. Synes liksom det er sjel i skapet, det er jo koselig å tenke at det er han som har laget det selv!!

2 kommentarer:

  1. Hei!
    Det var et flott skap. Så fint å eie noe som en du er glad i har laget:-)
    Ønsker deg en fin uke.
    Klem Ingrid

    SvarSlett
  2. Heisann!
    Takk for at du ble med på min give away!
    Jeg har også en del gamle skatter og pusse litt opp. Gleder meg til å få litt tid til overs (:
    Lykke til da.

    Klem Renate!

    SvarSlett

Koselige kommentarer