Velkommen til meg!

Hei og velkommen til alle :)
Dette er en blogg om meg og mitt liv. Det innebærer alt fra mine barn,hverdagen og huset vårt. Håper dere liker dere her inne i min verden. Legg gjerne igjen en hilsen,da blir jeg så glad:)

søndag 7. mars 2010

Vil du vinne gavekort på 1000 kr fra Ciro?


Vinn gavekort hos Ciro på 1000 kr!!
Hver torsdag skal de poste et innlegg med nyheter og varer fra butikken.
De har butikker i Stjørdal,Namsos,Steinkjer og Bodø.
Har du ikke blogg kan også du selvsagt være med:)
for mer informasjon .

post signature

8 kommentarer:

  1. Hei.

    Tusen takk for kjempe koselig hilsen hos meg. Det er alltid så hyggelig når man får "besøk" av nye.
    Ha en fantastisk søndag sammen med de nydelige guttene dine.

    Siri

    SvarSlett
  2. Hei.

    Så koselig at du fant bloggen min, og enda koseligere at du vil følge den framover :)
    Gleder meg skikkelig til å flytte HJEM igjen og ta fatt på prosjektet!!
    Nå skal jeg ta meg en titt hos deg ;)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  3. Hurra, hurra, vi får varmegrader til uken!! Så nå går ønsket om varmere vær i oppfyllelse! :-)
    Nå skal vi kose oss til uken! :-)

    Tusen takk for dine alltid så koselige kommentarer hos meg!

    Stor klem fra Liv som håper du koser deg videre på søndagskvelden! :-)

    SvarSlett
  4. Heisann og tusen takk for koselig kommentar hos meg! Det er kjempehyggelig at du vil følge bloggen min - jeg blir så glad for å få bloggvenner.
    Jeg vil veldig gjerne følge din også, det var jo maaaasser interessant å se her inne:)

    Ha en flott kveld.
    Klem, Anne:)

    SvarSlett
  5. hei hei :)
    Så koselig at du vil være med på min giveaway!:)Trekningen er i dag, så det blir spennende! Og gratulerer med kvinnedagen i dag! Stor klem

    SvarSlett
  6. Så fint å høre at helgen din også har vært flott - deilig med våren som er på vei..!

    Ha en flott uke videre!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  7. Jeg har noe til deg inne på sia mi:) Klem fra Thea

    SvarSlett
  8. Hei mona- mener å hå fått med meg at du bor i vestfold (sandefjord). Er ofte på ferie i området. Lurte på om du vet om noen bra bruktbutikker i området Horten - Larvik?
    Hilsen Sidsel

    SvarSlett

Koselige kommentarer