Velkommen til meg!

Hei og velkommen til alle :)
Dette er en blogg om meg og mitt liv. Det innebærer alt fra mine barn,hverdagen og huset vårt. Håper dere liker dere her inne i min verden. Legg gjerne igjen en hilsen,da blir jeg så glad:)

fredag 7. mai 2010

Så sitter jeg her da:(


Jeg satt her i natt, syntes ganske synd på meg selv faktisk:)
Trodde jeg svelget skalpell blader og kroppen følte seg
påkjørt av en dampveivals..... Fikk ikke sove heller:(
Men jeg fikk pakket alle gavene,så de er sendt med posten idag!

Jeg hadde ikke noe valg, jeg måtte ringe legen så fort det åpnet.
Dette gikk ikke, jeg fikk jo ikke til å spise eller drikke.
Hadde jo muligens vært en enkel måte å gå ned de kiloene
jeg gjerne skulle vært kvitt:) Men det er jo ikke så behagelig da.
Så jeg fikk hastetime hos legen.... og jo, jeg har streptokokk betennelse i halsen!!
Så da var det bare å begynne på penc.kur!!
Så nå håper jeg det er noe bedre i morgen,så det går an å svelge uten å 
lure på om jeg kan orke det!!
Så idag har jeg ikke orket så mye,men tok noen detalj bilder rundt omkring her i huset.
Så det blir mitt bidrag idag:)



Hjerter har jeg nesten overalt i heimen!!



Detalj laget og formet av tynne pinner eller hva det er!!


Del av lampen på veggen over sofaen!!



Minner om en flott dag for snart 4 år siden:)



Ønsker dere alle en knakende fin helg:)  
Håper alle får smake på vårsola!!
Klemmer til alle!!

post signature

21 kommentarer:

  1. Næmmen Mona da..er du syk du stakkar:( Høres ikke noe godt ut å ha så vondt i halsen. Masse god bedring fra meg! Håper du blir fort bra igjen

    Klem fra Thea

    SvarSlett
  2. Huff! Det er ikke noe kjekt å være syk! Håper du kommer deg fort!

    Klem

    SvarSlett
  3. Uffda, det hørtes slett ikke godt ut...
    Ønsker deg riktig god bedring!

    Klem Beth`s småting...

    SvarSlett
  4. Huff, masse-MASSE god bedring!!!

    Har selv i flere år vært plaget med streptokokkinfeksjoner i halsen annenhver til hver mnd, pga helt ødelagte mandler.
    Det er helt forferdelig vondt.
    Og siden jeg er bløder, er det ikke bare-bare å fjerne mandlene heller *hrmpf*

    Mannen min hadde det bra stilt rundt ørene den gangen jeg hadde taleforbud i 16 dager...

    Håper du blir fort frisk, pleier å gi seg rimelig kjapt når man får penicillin :)

    Mange god-bedringsklemmer fra meg til deg :)

    SvarSlett
  5. PS:

    Jeg pleier å lage meg varm solbærtoddy med skikkelig honning i når jeg har disse takene.
    Det hjelper på og lindrer faktisk, så prøv det, dersom du har mulighet :)

    *Klem*

    SvarSlett
  6. Riktig riktig god bedring!

    Flotte bilder selv som syk..

    Slapp av og bli frisk, nyt helgen så godt du kan!


    Tove

    SvarSlett
  7. God bedring til deg:)
    ha en kos dag
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  8. God bedring!

    Klem fra Mira.

    SvarSlett
  9. Så søtt bilde av dere to:)

    Håper du får en fin helg til tross for sykdom og at du snart blir frisk igjen!
    Klem

    SvarSlett
  10. Huffda, dette hørtes ikke særlig godt ut!

    Ønsker deg riktig god bedring!!!
    Klem fra meg;)

    SvarSlett
  11. Usch för att vara sjuk men gott att du nu har fått hjälp. Bara bädda ner sig, låta andra passa upp och tycka synd om sig själv ett tag ;-)

    SvarSlett
  12. Uff, så kjedeleg å vere sjuk!! Håper kuren tar knekken på det snarast:)
    Gleder meg sååånn til pakke i posten! Spennande å sjå kva som skjuler seg i min!:)
    God bedring!
    Klem:)

    SvarSlett
  13. Uff, det hørtes ikke noe gøy ut i det hele tatt. God bedring, håper du blir fort frisk!
    Klem:)

    SvarSlett
  14. Hei du min venn! Huff, det hørtes da virkelig ikke godt ut ;( Håper det har blitt bedre i løpet av helgen og at du har fått i deg litt mat;) Og du, TUSEN TAKK for gaven jeg har fått av deg!!! Kom hjem fra en koselig bursdagshelg på sørlandet og der lå det en fin pakke og ventet på MEG... Spennende!!Også så NYDELIGE ting jeg har fått Mona! Elsker såper og duften av lavendel, kjempesøt hjerteboks og lekker lysbundt med pynt. Hjertelig takk ♥ Innlegg kommer.. Ønsker deg god bedring og forhåpentligvis en god uke ;) Varm klem fra Gry ♥

    SvarSlett
  15. Hei:)

    Nei, huff dette hørtes virkelig ikke noe godt ut.
    Jeg titter innom for å fortelle at du har vunnet min giveaway! Så titt inn til meg og send meg en mail!!

    Ha en flott helg
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  16. Hei

    Så kjedelig å være syk! Håper su raskt blir bedre.
    Du spurte meg om "etiketter". Det ligger under gadgets på tilpass menyen. Gadgeten heter etiketter. du kan velge to ulike utforminger. Spør meg gjerne igjen, ikke lett å foklare det skriftlig.
    Gaven fra deg har kommet i posten. Tusen, tusen takk! Det var kjempe fint. Lager et innlegg om det i løpet av uka.
    Klem - og god bedring!

    SvarSlett
  17. Heihei!!!

    Håper formen din er MYE Bedre nå!


    Klemmer

    SvarSlett
  18. God bedring!
    Så koselig at du vil være med på give away inne hos meg! :)
    Klem

    SvarSlett
  19. Hei, og tusen takk for kommentar inne hos meg :)Ekstra koselig at du både la deg til som følger og at du blir med på min give away! :))

    Håper du er bedre i halsen nå, og ønsker deg noen fine fridager fremover.
    God klem fra Line

    SvarSlett
  20. Så kjipt med halsbetennelse. Håper du er blitt frisk nå iallefall. Tusen takk for koselig hilsen på bloggen min. Jeg måtte jo bare inn i Lykkehjemmet ditt å se, og her er det jo så koselig. Jeg kommer mer enn gjerne tilbake og legger meg derfor som følger, pluss at jeg legger bloggen din på bloggrullen min så jeg finner tilbake til den.
    Håper du har en fin KristiHimmelfart.
    Klem M.

    SvarSlett
  21. Au, au det høres ikke særlig godt ut. Riktig god bedring!

    SvarSlett

Koselige kommentarer