Velkommen til meg!

Hei og velkommen til alle :)
Dette er en blogg om meg og mitt liv. Det innebærer alt fra mine barn,hverdagen og huset vårt. Håper dere liker dere her inne i min verden. Legg gjerne igjen en hilsen,da blir jeg så glad:)

tirsdag 26. januar 2010

Jeg fikk flotte tulipaner;)


Disse flotte lys rosa tulipanene fikk jeg av en god kunde på jobb idag!
Hun takket for all gos service i året som gikk... så koselig!
Jeg blir veldig rørt når jeg får gaver av mine kunder.
Til jul fikk jeg flere konfekter,parfyme sett og hjemme strikket produkter!
Utrolig koselig at de setter pris på meg:)

post signature



Read more: http://www.mylivesignature.com/mls_wizard2_1.php?sid=54488-58-CDC1424A62B9EABAC2F31F5F8C68A073#ixzz0dfGDO5e1

1 kommentar:

  1. Hei

    Så koselig at du har lagt deg til som følger hos meg! Ser at du bor i Sandefjord - vi bor nok ikke så langt fra hverandre. Jeg bor i Kodal!

    Klem Igi

    SvarSlett

Koselige kommentarer